T e l k á č r o k a

16.03.2013 19:34

Víťazi veľkej televíznej ankety: Kveta je hotová, Pociskovej extra radosť!

Medzi víťazmi sú aj Kveta Horváthová, Nela Pocisková
              a Vilo Rozboril. Medzi víťazmi sú aj Kveta Horváthová, Nela Pocisková a Vilo Rozboril. pred 20 minútami

Gratulujeme!

BRATISLAVA - Rozhodnuté! Druhý ročník Telkáča roka je úspešne za nami. V celoslovenskej ankete ste mohli zvoliť nielen svoje najobľúbenejšie televízne tváre, ale aj projekty a relácie. Dovedna sme zaznamenali neuveriteľných 400 tisíc hlasov. Víťazi jednotlivých kategórií sú zo svojho úspechu nadšení. Markizáčka Kveta Horváthová zostala po zisku ocenenia príjemne šokovaná. Radosť neskrývala ani herečka Nela Pocisková.


 

Na víťazov čakajú takéto sošky vyrobené z mahagónového dreva a nerezovej ocele. Každý kus je ručne vytvoreným originálom. Víťazi veľkej televíznej ankety:

Zatiaľ čo minulý rok sme v ankete Telkáč roka zaznamenali približne 117 tisíc hlasov, tento rok sme sa vďaka vašej podpore priblížili k hranici 400 tisíc (398 206). O divácku priazeň sa v transparentnom hlasovaní na Facebooku uchádzali v trinástich kategóriach herci, moderátori, seriály, zábavné programy a tiež účastníkov reality šou. Kto vás v roku 2012 zaujal na obrazovkách najviac? Prinášame kompletný prehľad umiestnení vo veľkej televíznej ankete. A už sa tešíme na víťazov budúceho ročníka.

Víťazi veľkej televíznej ankety:

Slovenská TV stanica

*JOJ*

„Ďakujeme našim divákom, sme radi, že sa im naša ponuka páči najviac. Ako darček máme pre nich od apríla pripravenú novú televíznu stanicu,” povedal nám s úsmevom generálny riaditeľ televízie František Borovský.

2. Markíza

3. Jednotka

Víťazi veľkej televíznej ankety:

Slovenský seriál

*PANELÁK*

„Na jednej strane sa teším, že Panelák vyhral. Na druhej strane by som bol ešte radšej, keby tá konkurencia bola väčšia, keby tu bolo viac seriálov, to by ma tešilo dvojnásobne. Ale každopádne ďakujem všetkým tým, ktorí nám dali hlas,” vyjadril sa tvorca jojkárskeho seriálu Andy Kraus.

2. Horúca krv

3. Pod povrchom

Víťazi veľkej televíznej ankety:

Program o životných príbehoch

*MODRÉ Z NEBA*

„Divákom ďakujem za podporu Modrého z neba. Pre mňa je dôkazom toho, že ľudí stále dokáže zasiahnuť pozitívna energia, prajnosť a spolupatričnosť. Za to veľmi ďakujem,” povedal moderátor relácie Vilo Rozboril.

2. Súdna sieň

3. Reflex

Víťazi veľkej televíznej ankety:

Reality šou

*MASTERCHEF*

„Vždy sme veľmi radi, ak sa nám podarí priniesť na obrazovky reláciu, ktorá si získa divákov. Masterchef to mal ešte o to ťažšie, že musel preukázať svoje kvality aj v porovnaní s konkurenčným projektom podobného zamerania. Ďakujeme preto za každý jeden hlas, veľmi si to vážime,” vyjadrila divákom vďaku hovorkyňa Markízy Tatiana Tóthová. 

2. Farma 3

3. Hotel Paradise

Víťazi veľkej televíznej ankety:

Účastník reality šou

*ZUZANA PLAČKOVÁ*

„Je jasné, že bez mojich fanúšikov a ľudí na Facebooku by som to nikdy nevyhrala. Patrí im moja veľká vďaka,” povedala nám  Zuzana Plačková.

2. Mário Drobný

3. Tonko z Extrémnych rodín

Víťazi veľkej televíznej ankety:

Moderátor

*VILO ROZBORIL*

„Veľmi sa teším zo svojho víťazstva. Aj keď  vždy treba dať pozor, aby človek neprepadol falošnému pocitu, že je naozaj najlepší. Takejto hlúposti sa snažím v rámci úspechu v anketách odolávať,” vyjadril svoju radosť moderátor.

2. Andrej Bičan

3. Martin Pyco Rausch

Víťazi veľkej televíznej ankety:

Moderátorka

*KVETA HORVÁTHOVÁ*

„Táto správa ma nesmierne potešila. Budem úprimná - som hotová. Ďakujem všetkým, ktorí mi vyjadrili sympatie a poslali svoj hlas,” tešila sa Kveta.

2. Adela Banášová

3. Lucia Barmošová

Víťazi veľkej televíznej ankety:

Herec

*JÁN KOLENÍK*

„Ďakujem a pozdravujem hlasujúcich! Dúfam, že pri Paneláku zabúdajú na svoje bežné starosti a prináša im radosť tak, ako nám,” povedal k obhajobe svojho prvenstva najobľúbenejší herec.

2. Roman Luknár

3. Lukáš Latinák

Víťazi veľkej televíznej ankety:

Herečka

*NELA POCISKOVÁ*

„Som veľmi, naozaj veľmi milo prekvapená! Strašne sa z toho teším a ďakujem tým, ktorí mi vyjadrili podporu. Vážim si to,” neskrývala nadšenie Nela Pocisková.

2. Petra Polnišová

3. Petra Blesáková

Víťazi veľkej televíznej ankety:

Zábavná šou

*PARTIČKA*

„Samozrejme každá výhra poteší. Musím poďakovať fanúšikom, že nám držia palce - robí sa to potom ľahšie. Chcem tiež poďakovať ľuďom, ktorí chodia na predstavenia. Tá radosť je veľká, že nás majú ľudia radi,” povedal nám scenárista a režisér Dano Dangl.

2. 5 proti 5

3. Vo štvorici po Slovensku

Víťazi veľkej televíznej ankety:

Spravodajská relácia

*NOVINY TV JOJ*

„Spravodajstvo Tv Joj patrí dlhodobo k najsledovanejším reláciám na Slovensku. Teší nás aj jeho obľuba v rámci diváckej ankety. Za hlasy a priazeň ďakujeme. Budeme naďalej pracovať na tom, aby sme našich divákov nesklamali,” povedal nám k prvenstvu riaditeľ Jojky František Borovský. 

2. Televízne noviny (Markíza)

3. Športové noviny (Markíza)

Víťazi veľkej televíznej ankety:

Publicistická relácia

*LAMPÁREŇ*

„Som rád, že po všetkých tých zmenách majú ľudia Lampáreň radi a nezanevreli na ňu. Teší nás, že nerobíme márnu robotu, ľudia zrejme cítia, že to robíme zo srdca a pre nich. Strašne ma to teší, je to úplne super,” vyjadril sa k úspechu moderátor relácie Patrik Herman.

2. Teleráno

3. Galileo

Víťazi veľkej televíznej ankety:

Rosnička

*PETER JURČOVIČ*

„Ja sa venujem mediálnej meteorológii celý svoj profesný život. Vždy som sa snažil priniesť niečo nové, obmieňať to, aby to bolo zaujímavé pre ľudí. Ja som uvádzal prvé rosničky na obrazovky a tiež som po rokoch povedal, že treba to zmeniť zas na meteorológov. Som rád, že sa mi v tejto oblasti takto darí a ľudia to oceňujú,” povedal nám k víťazstvu pán Jurčovič.

2. Lenka Vavrinčíková

3. Juraj Mokrý